Narita to Heathrow

This time I travel to London, U.K.
Fortunately it is not for my business but for his.
My husband got short term job in UK and I decided to come along with him.
So for a while, I will take a leave for my job. ju-hu!


As a result, my flight was encounter no trouble.
it delayed a bit because of window and waiting time over London city,
We actually going around it 3 times to kill time,
but touch down safely anyway.


One thing might be better to address is I and my husband took different flight.
It is not for risk hedge, but his ticket is reserved buy his company and mine is not.
It is a little bit odd to sy good bye to him after immigration area in Narita.
Still we could meet at Heathrow air port with no trouble.
Thanks to our mobile.


We will stay UK for 3 months.
Though accomodation is not ready in time of our arrival.
So we headed for temporary B&B at paddington.


That's it for travelling day.



今回はイギリスはロンドンへ行きます。
喜ばしいことに私の仕事のためではなく「彼」の仕事のため、です。
旦那サマがイギリスで短期ですが働くことになったので一緒についてくることにしました。
そんなわけで、私はしばらく仕事はお休みです。ふふふ。


結論から言うと、フライトは何の問題もありませんでした。
向かい風と着陸前の待ち時間でちょっと遅れましたが
(ロンドン上空を3周しました)
無事に着陸しました。


一応触れておくと、旦那サマと私は別の便で移動しました。
単純に彼のチケットは会社手配で、私のは個人手配だったためたまたま同じ便が取れなかっただけなのですが
成田で出国後に「じゃーねー」とか言うのはなんだかおかしなもので。
ヒースローでは特に問題なく合流できたので、よいのですが。
携帯って便利ですよね。


これから3カ月ほど滞在予定ですが
この時点では本来の宿が押さえられていなかったので
パディントンの仮の宿へ移動しました。


移動日は以上。