Windsor Castle

On Friday, We joined a bus tour to visit Windsor, Stone henge and Bath.
Compared with the day before, it was a better day at least we didn't got rained.
But it was very breezy day.



金曜はバスツアーに参加しました。
行先はウィンザーストーンヘンジ、バースです。
前日に比べたら雨が降っていないだけましとはいえ、天候は強風でした。



Coach departed from Victoria coach station.
And we headed for Windsor Castle first.
It is the biggest castle in use today.
It was huge indeed.
Since the tour time table was very busy, We had only one and half hour to go around.
There were so many chambers with paintings, swords and spires and so on and on.
We could not spare time to get into cathedral.
Just we could find it was a place worth visiting and spand a whole day.

バスはビクトリアコーチステーションから出発し、
まずはウィンザー城へ向かいます。
現在残っていて、かつ使用されている中で一番大きなお城なんだそうです。
実際、広大な敷地でした。
ツアーの日程がかなりキツキツだったので、見て回る時間が1時間半くらいしかなかったのですが
絵が飾ってあったり、鎧や剣が飾ってある大部屋小部屋がたくさんありました。
急ぎ足で回っても大聖堂を見る前にTime-Upです。
ウィンザーは城だけでなく街もきれいだったので
1日費やして遊べるところだということだけは良く分かりました。