Thames Festival: Day2

Sunday was much cooler than the day before.
We took good rest in morning and went to Thames festival to get lunch again.
This time we visit a park near London city hall.
There was a Korean area, so we could get Burukogi.
We walked through festival area for more than 4 hours.
I had wanted to see fireworks, if it was as warm as the day before.
But it was freezing!
We gave up night carnival. It was a pity.



日曜は前日より遥かに寒くなりました。
午前中はじっくり休み、昼からランチを探しがてら再びテムズ・フェスティバルへ向かいました。
今回はロンドン市議会の近くの広場に行ってみたのですが
そこは韓国エリアになっていて、プルコギをゲットできました。
その後4時間以上歩き回ったと思います。
暖かければ、花火が見たかったのですが凍えそうだったのでナイト・カーニバルは諦めました。
残念。