Cream Tea


Today I met a friend of mine in London.
It has been more than 5 years since I met her last time.
She just came over here to join a school.


We met in Liverpool street and had lunch there.
While we talked, we found that she worked for the company once my husnband worked for.
What a small world!
Ofcourse we went around Spitalfields Market after lunch.
I enjoyed girls shopping time. It was great fun!


After that, we went to a cafe and had cream tea.
It was very good. I brought half of scones to my family who gave up to join girls talk.



今日は友人と会ってきました。
彼女と会うのは5年以上ぶりです。
ちょうど、こちらに留学してきたところでキャッチしました。


リバプールストリートで会ってランチをしたのですが
話の途中で、彼女が前職で働いていた会社が、うちの旦那さんの元いた会社と判明。
世間は狭いです。
食後はスピタルフィールズマーケットというマーケットを見て回り
女子の買い物を満喫しました。


買い物後はお茶をしてクリームティーをいただきました。
これが超おいしかった。
スコーンは半分旦那さんに持って帰りました。